برنج پاکستانی

برنج پاکستاین از مرغوب‌ترین و پرطرفدارترین برنج‌ها در دنیا است.

برنج پاکستانی

برنج پاکستاین از مرغوب‌ترین و پرطرفدارترین برنج‌ها در دنیا است.

برنج پاکستانی یکی از فراوان‌ترین انواع برنج‌های موجود در دنیا است که تقریبا به سراسر دنیا نیز صادر می‌شود. این مدل برنج به دلیل طعم و عطر فوق‌العاده‌ای که دارد بسیار محبوب است. کشت این نوع برنج به نوع خاک و آب و هوای ویژه‌ای نیاز دارد و همین امر باعث شده تا تنها در مناطق خاصی کاشت آن امکان پذیر باشد. از جمله ویژگی‌های برنج پاکستانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• کشت برنج پاکسانی در مناطق کوهستانی سبب شده تا این برنج عطر و طعم مناسبی داشته باشد.
• ری بالای برنج پاکستانی از دیگر ویژگی‌هایی است که باعث شده این برنج بسیار پرطرفدار باشد.
• برنج پاکستانی پخت مناسبی داشته و کاملا دانه دانه و نرم می‌شود.
انواع برنج پاکستانی را می‌توان در سه دسته ایندیا دانه بلند، ایندیکا دانه درشت و جاپونیکا دسته بندی کرد. جالب است بدانید که عمده این مدل برنج‌ها در سند که حاصل خیزترین منطقه برای کاشت این برنج است کشت می‌شوند.
بهترین و مرغوب‌ترین برنج پاکستانی را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی مشهد برنج تهیه کنید. مشهد برنج به شما نسبت به تازه و مرغوب بودن برنج‌های تولیدی اطمینان می‌دهد. با یکبار خرید از مشهد برنج به مشتری دائم آن تبدیل خواهید شد.

  • ۰
  • ۰

برنج آبکش

برنج آبکش یکی از انواع روش های پخت برنج است که در کشورمان بسیار مرسوم است و باعث مجلسی تر شدن برنج می شود. برنج را به روش های بسیار متنوعی می توانیم بپزیم که اکثر این روش ها باعث می شود به اصطلاح عامیانه برنج شفته شود و دانه های برنج به هم بچسبند. با روش آبکش کردن برنج پس از پخت برنجی مجلسی و دانه دانه داریم که برای سرو در مجالس و مراسم ها بسیار مناسب است. از برنج های بخار پز یا کته هم می توانیم به صورت مجلسی استفاده کنیم، البته بهتر است آنها را به صورت قالبی درست کنیم تا ظاهر شکیل تری داشته باشند. برنج آبکش را می توانیم به صورت کاملا ساده یا به همراه مواد مانند باقالی، شوید و … درست کنیم. برای آموزش به مشهد برنج مراجعه کنید.

  • ۰۱/۰۸/۰۴
  • mashhad breng

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی